200 timmar jobb

nu ska jag lägga in alla mina timmar jag ska jobba vecka 9-14 som jag ska jobba!! Ah det känns riktigt skönt att få jobba så mycket, och det ska bli kul att testa nåt nytt jobb... från lagerarbetare till konferensvärdinna hihi... låter mer fancy än va det är... men det blir ju en hel del jobb och det ska bli kul och gött med pengar blir det... då kan jag kanske spendera en krona eller två på den älskade loppisshoppingen :D

Va inne o ögnade igenom Stina-Lee's blogg (som jag alltid gör) och hon önskade tips att sysselsätta sig med på söndagar... av 130 inlägg så var allt för många förslag på samma saker... baka, träna och slappa... men några fastnade jag för i alla fall...

* skriva roliga sms till hela kontaktlistan
* möblera om
* baka (faktiskt)
* träna (japp föll för den med även fast sannolikheten att jag skulle göra det är liten höhö)
* test-sminka sig (bara balla ur lite med smink o hår och testa sig fram när man har tiden, bra idé tycker jag, helt klart den bästa)

... annars va det inte så mycket jag föll för. Jag brukar dock slappa väldigt mycket på söndagarna :) fast jag funderar på om jag ska måla en byrå jag har. Fräscha upp den lite för att sedan slänga upp den på blocket, vem vet det kanske säljer haha!

Ha en fin kväll, nu ska jag slåpa ner en byrå!!

Kommentarer
Postat av: emma

sv: aa visst är den :) tack detsamma :D

2009-02-15 @ 20:45:29
URL: http://www.metrobloggen.se/emmawe
Postat av: Linnéa

SV: Klicka på februaris inlägg så hittar du ansiktsmaskerna lite längre ner. :)

2009-02-15 @ 20:52:41
URL: http://lajon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0