Alla är idioter!!

Ahh kom nyss hem från jobbet, första dagen som konferensvärdinna flöt på riktigt bra, det kommer att gå fin fint detta tror jag. På fredag ska jag låsa och larma helt själv bara... lite skakis över det haha.
Nej men det blir ju ganska mycket dö-tid på jobbet emellan iordning-ställandet av lokaler och så, men då får det bli mycket filmer men mest pluggande tror jag. Blir ju gärna inte av när jag e hemma av nån anledning för här finns det ju alltid nåt att städa eller pilla på haha...
C, min upplärare på jobbet tillika granne här hemma, har idag präntat in i huvudet på mig att alla e idioter. (Detta är ett skämt för er som inte fattar det haha). Men hon påpekade när jag började att det finns många människor där lampan lyser men ingen verkar vara hemma! Typ folk som kommer in i receptionen och frågar vart spårvagnen går ifrån? Utanför entrén på jobbet ligger det en JÄTTE STOR spårvagnshållplats med typ 4 filer spårvagn och bussar o hela kitet... då kan man undra va folk tänker med? haha...
Nej nu blir det en kopp te och lite labb-rapports skrivning :)
Myskväll!

Kommentarer
Postat av: Kalle

det finns många idioter.. och spårvagnar ;)

2009-02-25 @ 00:30:47
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: parschi

ALLA ÄÄÄR idioter... FÖRR ELR SENARE!

2009-02-25 @ 23:18:35
URL: http://parschi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0