Black is how I like it!!

Kom precis hem från stan... var i skolan först för att jag trodde jag skulle ha naturkunskap men det var ingen där när jag kom, tror att vi hade studiedag idag eller nåt, fast det skulle ju vara imon... jaja snopen blev jag i alla fall.
Så det blev en liten runda på stan istället... hittade ett patr helt underbara skor men dom var slut!! i min stl såklart, och självklart var dom slut i hela stan, ända upp till Uddevalla eller Borås!! Va fasiken!!
Nej det fick bli ett svart nagellack, en ansiktscreme, hårinpackning och fransfärgningskit... :) men uff va besviken jag blev :)
Nu ska jag vara hemma o vara butter ett tag... fasen måste betala räkningarna också blää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0