fredagsmys och senaste Grey's

efter att ha jobbat hela dagen så kom jag hem till en riktig fredagsmiddag, med vin, hemmagjord glassbombs-dessert och riktigt mycket mys med min ögonoperationspatient tillika fin fina sambo :)
Uff det var en tung dag på jobbet idag, så det var skönt att få komma hem o krypa upp i soffan med honom :) 
Igår visades avsnitt 14 av Grey's Anatomy i USA, efter att ha maraton-kollat de tre sista avsnitten igår så gläjder jag mig att få se ett till. Undra om jag kommer att gråta lika mycket som igår höhö... jag lipar nästintill alltid!! när jag tittar på grey's, best series of all time!! Fast Spung som gick på SVT (om någon kommer ihåg den??) var den bästa SVT-produktionen ever!!
Ja nu ska jag återgå till mysandet! Hoppas att ni har haft en fin fredag med... I morgon blir det fest med fina Fina!!

Hahahahaha en av de bästa scenerna från S.P.U.N.G... Kims porrpung


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0