God morgon!!

Klockan är 9 och första koppen kaffe har redan slunkit ner :) Greys Anatomy avsnitt 16 är på väg ner och snön ligger vit på taken :)
Ska snart sätta mig och plugga men först ska jag surfa runt lite och uppdatera mig om vad som har hänt i världen när jag sov. Shit så gott jag sovit, om man bortser från att dom plogade utanför fönstret i natt vid klockan 4 typ... En stor metallplog mot en cm snö på asfalt, tystnaden har inte en chans där. Varför kan inte bara folk lära sig att köra när det är snö. Nej det ska plogas och saltas och allt det vita ska bort... :( nej tacka vet jag Norrland när det gäller sånt. Där uppe vet dom hur man kör bil när det är snö ute... Jaja nog dötjötat om det, dags att sätta igång!
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0