Haremsbyxa o hatt???

Hejsan allihopa!!! höhö
Denna dagen har vart riktigt lång... Jobbade hela förmiddagen, sedan direkt in till stan och på vagnen för att åka till skolan... emellan det hann jag att ta en snabbrunda i det överbefolkade varuhuset usch, men jag hann ju inte gå så långt så det fick bli en snabb tur på Indiska och HM. På Indiska hittade jag ett par haremsbyxor som jag funderar på att köpa, men jag vet inte riktigt än, fast jag tyckte dom var rätt coola. På HM hittade jag en liten svart hatt med den minsta skärmen... fin fin va den, det kanske blir två av de sakerna som jag köper på min shoppingrunda imon... jaja vi får se!
Hur har eran dag vart??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0