katastrof-tentan e över!

ja nu är jag hemma igen och som jag misstänkte så gick tentan åt skogen! Men jag har bara mig själv att skylla, förberedd... nej inte ett dugg! Jaha så nu är det om-tenta om två veckor! Fasiken jag måste verkligen skärpa mig, jag har såå dålig karaktär, vad det gäller sånna saker.
Men men nu måste jag plugga lite matte eftersom det är en katastroftenta till som kommer på måndag! och för att minska effekterna av den så tänker jag faktiskt plugga, på riktigt denna gången. Detta innebär att jag måste lägga undan datan och sätta mig ner och koncentrera mig.
För övrigt så är jag så pank man kan bli, vilket är skit! Ja det är inte mycket som kan höjas till skyarna idag.
Men Göteborg ligger vackert och tunt inpackat under en centimeter snö och gårdagens överväldigande upplevelse hänger kvar över mig som en stjärnhimmel! Så nåt positivt finns det alltid :)

Dags att ta över rodret i skutan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0