nej om man skulle ta o...

åka til st-sund nu... mja jag tror nog att det är en ganska bra idé. Fasiken va tråkigt det är att vara hemma idag! Även fast jag inte vart vaken såå länge så har jag redan tröttnat. Egentligen borde jag vara hemma o plugga för jag har tenta i naturkunskapen på torsdag men jag får helt enkelt plugga på bussen istället... blir ju i alla fall 45 min :) höhö!
Ja den tentan kommer nog gå åt skogen tror jag :(... är verkligen inte på plugg humör alls nu.

Har en riktigt dålig dag idag, inte alls kul... men det är den tiden på månaden, precis innan stormen då stormar det som mest i humöret. Uff jag känner mig faktiskt lite som en potta skit. Jaja, ska surfa in en snabbis på tradera nu sen sticker jag :)


Kommentarer
Postat av: LINDA

Lycka till på tentan på torsdag! Känner du dig förberedd?

2009-02-17 @ 14:25:58
URL: http://lindafunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0