skofetish...

jag har eneltigen aldrig varit en tjej som älskar skor!!! jag har köpt 4 par skor per år ungefär och tyckt att va fasiken det räcker väl? eller? men på senare år har det blivit liiite mer än 4 par per år! Nu så här i början på 2009 har jag insett att jag skulle kunna lägga nästan alla pengar på skor!! 40 par skor är inte ens nog... men varför ska jag bli en sådan skofetischist nu när jag är extra-jobbande student utan inkomst?? nej det e bra orättvist!!
Nu ska jag surfa shoes!!!

Uppdatering:
haha okej att jag gillar skor, men dessa kanske inte skulle få en plats i min garderob... :) Va tycker ni???


Dom kommer från Vibram, och kallas så passande för FiveFinger
det var barfotakänslan man var ute efter, undra hur dom känns på foten?? haha

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Ja, jag får googla på det någon dag och sätta mig med det. Blir ju att man skjuter upp det hela tiden. Inte bra alls!

Haft en bra dag? :)

2009-02-25 @ 20:21:55
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0