Som om tiden stått still...

kom precis hem från en liten promenad. Jag stod utanför en apoteket och obeserverade en man som gick till sin röda bil... iklädd kostym och med massa passérkort och nyckelband runt halsen... han hade precis vart inne på sjukhuset och vänt. Vet inte varför min blick landade på just honom, men jag tänkte inte så mycket på det egentligen och gick in på apoteket. Precis när jag ska gå in är han på väg in i sin bil. Efter 15 min eller så kommer jag ut och mannen med den röda bilen är på väg in i sin saab igen, eller fortfarande eller hade tiden stått still för han såg exakt likadan ut, samma position!! oj va det kändes konstigt!! verkligen!
Va skönt om tiden kunde stått still ibland tycker jag, speciellt dom dagarna när man vill ligga en extra timme i sängen på morgonen... eller när man hamnar i en lite krisig situation och bara vill sjunka genom jorden... jaja tiden tickar på och jag måste gå höhö
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0