Sömn... min kropp kräver sömn

nej nu är det dags att sova, jag är trött som bara den det har vart en låång dag diag, men mest av allt kanske jag längtar till att lägga mig i min egen säng. I natt sov jag på en tunn skumgummi-madrass på e's lillasyster vardagsrums golv... somnade gott och sov hela natten men när jag vaknade vig 9 imorse av att flicke-kidsen kollade på barnprogram så var jag rätt så mörbultad haha.

Men kanske är jag mest trött på D, eftersom han inte pratar med mig alls. Jag har ju umgåtts med mina vänner denna helgen och inte med honom så jag tror att det är därför jag är sur, men jag vet inte säkert, eller det gör jag men skulle jag fråga eller ta upp det vad det är med honom så skulle han bara säga att det inte är nåt. Och det gör mig bara mer frustrerad så bollen ligger hos honom om han vill prata :(

Nu ska jag måla sista varvet på naglarna, tiome fore topcoat) sen blir det tandborstning och tvagning... sen blire faktiskt sängen, jag ska sooova så gott!... kanske blir nåt inlägg innan jag somnar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0