Sunday (not) bloody sunday!!

Mja idag vaknade jag 08, precis som igår... hela helgen har bjudit på fantastiskt väder... fast idag var det sämsta av det bästa! Lite halv diisigt. men det fick mig i alla fall komma upp och gå ner o tvätta... av bara farten sen blev det en sopning av soprummet :) ballade visst ur lite höhö!
Ska snart springa ner i soprummet ehh skoja bara, till tvättstugan ska jag och slänga in två nya maskiner. Då ska jag passa på att kolla om  det finns nån sekatör eller liknande i vaktmästar-rummet... måste klippa ner dom där förbannade buskarna ute på gården nu...finns det inget så får jag väl åka till hem till mamma o pappa o hämta för jag vill bara få det gjort!

Oh btw... det va ju alla hjärtans dag igår (eh om det var nån som missade det höhö) Jag hade en fin fin dag och kväll med sambon tillika grodan D, vi lagade italiensk mat tillsammans och bara myste!
Sen såg vi Changeling (grymt bra film, rekommenderas verkligen)!
Nej nu ska det tvättas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0