tröööööööött... trots en kubik kaffe

jag är trött som ett ägg nu... fattar inte varför. Sitter hos E i st-sund o myser lite med små-surf på datan medans hon tar en dusch. Ska snart ge oss ut i kylan igen för att ta en liten promenad för en filmafton på annan plats.

Fick "pluggat" lite förut... läste mig igenom några kapitel i boken på bussen hit. Aahh jag blir så irriterad på mig själv att jag inte pluggar ordentligt, dumhuvud e jag. Men jag orkar vekligen inte just nu! Hmm tvetydig dubbelmoral så det smäller om det. Jaja jag får helt enkelt komma i säng ganska tidigt idag, gå upp ännu tidigare imon för att plugga på förmiddagen innan skolan.
För imorgon kväll blire MARY POPPINS på Operan med E!!!!! Tjiiihooo fasiken så kul det ska bli!

Nej nu e det dags att sticka... mja snart i alla fall, ska hinna kolla igenom mina favoritbloggar först också höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0