Big City-longing

Just idag och alla andra dagar strax innan denna dag har jag längtat, och längtar idag efter en större stad, en stad med en puls. Kanske har jag nu igen tröttnat på att se samma gata upp samma gata ner. Sen kan jag semestra på nån sommarkolloni vid havet. Men jag vill ha en stor stad, en storstad, med högre hus, längre gator, färggladare ljus...
Hmm kanske blev det en tanke för mycket för det känns som om jag har fick en overload nu haha!

Jaja dags att sätta igång här, komma tillbaks till verkligheten... disk och tvättvikning väntar. Ska börja tidigare idag på jobbet, inte mycket att göra idag.
Ska sticka förbi en liten affär idag och köpa skissblock tänkte jag... annars målar jag snart på väggen :)

Kommentarer
Postat av: ella

konsert låter kul=)nä idag blire nog bara hemma imorn kanske man ska ut får se;)

2009-03-06 @ 11:58:00
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Jen

Hoppas du får en jätte trevlig helg!

2009-03-06 @ 13:54:05
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0