Dunket har tystnat... men inte i huvudet

ojoj vilken kväll det blev igår... först nu har jag återhämtat mig såpass så att jag klarar av att komponera ett helt och sammanhängande inlägg haha! Har legat på soffan hela dagen och läst min bok, nu är den slut!

Efter min och D's utflykt igår (berättar om den sen) så gjorde jag mig i ordning för fest och partaj. Dusch och på med outfiten, det blev svart klänning, massa armband och dom svart bootsen, kanske inte så piffigt men jag var jäklans fräck haha...
Först gick vi till Ritz, det var sådär faktiskt, vi stannade inte länge så vi gick vidare till Bliss på Magasinsgatan. Från början var vi sju, väl inne på Bliss hade vi blivit bara tre, men det var jag, fina Fina och Emly!

Alltid lika packat med folk på Bliss och lika så igår. Men shit va kul det var!
I takt med club-beaten var den en kille som spelade kongas, detta vidareutvecklade krogbesökarna, när folk poppade upp som kantareller i skogen på hösten, på bardisken, i den långa soffan vid barborden vid fönstret... en visselpipa dök också upp en handen på en tjej på baren... och helt plöstligt var vi på Kos i Grekland haha! Helt underbart.
När dom stängde så gav vi upp för kvällen, köpte bönburgare på donken, och ringde D, han var vaken så han kom o hämta! Gullet! Blev tyvärr inga bilder igår :(
Nu blir det pizza haha!

Hur har eran helg varit????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0