i ögonblicket... full korrektur

just alldeles nyss strax innan skrivandets stund satt jag på gården och försökte logga in... men nej tji fick jag!
Kom precis hem från utekvällen en onsdag i Göteborg, jösses det var längesen. Skulle sovit hos Fina men skippade det för jag kom till insikten att jag ville vakna upp med en underbar D som kysser mig hej då om ca en och en halv timme :)
Berususad till den milda grad en onsdag, nej kommer på att det inte är ok, kanske jag just nu skriver mer fel än rätt, haha!
Nej ingen utgång på lördag med rävhonan blire inte... (korrektur-läser mina stavfel samtidigt, det tar lång tid detta)
Nej dag för tandborste och facewash... undrar om jag e tillräckligt trogen bloggen när jag ska blogga innan jag ens kommit hem haha fy fasiken!!
Ska försöka fiska bilder av fina Fina imon på våran inplananerade bruch på Egg and Milk, vi får se jag lär ju inte vara vaken...
Ouss o Kram nu ska jag soooooova hehe!

Kommentarer
Postat av: Nina - This is who I am ♥

aaw stackare!

vart jobbar du nånstans?



puss

2009-03-05 @ 10:39:41
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Hoppas du sovit gott :)

2009-03-05 @ 12:16:36
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0