Idag är ingen vanlig dag, för idag är Emly's födelsedag





oj jag "försov" mig lite idag, skulle gått upp vid 8, men jag låg och drog mig till klockan 10, fast det var ganska gött!
Var precis nere och hämtade den sista tvätten från igår (hann ju inte springa upp med det sista från torktumlaren innan jobbet igår, typiskt mig) men ahh vilket härligt väder det var ute!! Okej okej ingen sol men det var ljuuust och fräscht ute på något sätt. Uppfriskande, är nog rätt ord, kände mig helt klar i huvudet efter 5 min utomhus hihi.

Nu ska jag sätta mig o komponera ett födelsedagskort till Emly!! Jag ska snart sticka över till henne och äta en liten b-day frukost/lunch! Så det är dags att sätta igång sen!
Innan jag sticker till skolan ska jag försöka svara på alla mysiga inlägg jag fått från er alla underbara!
_______________________________________________________________________________
update:11.13
okej okej jag skipper idén med kortet är alldeles för stressad för att det ska bli bra, och skrivaren verkar inte funka!
Jag gör mig i ordning och går bort o köper en blomma istället tror jag! Det blir bra, mycket bättre än mitt försök till kort idag i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Leia

Drog mig också lite längre idag =)

2009-03-04 @ 12:55:43
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0