mycket nu...



Regnet strilar sakta ner från himlen, tillfälligt utspridda droppar, väter ner Göteborg, långsamt och försiktigt. Men lika blött är det för det :(
Gick upp strax innan 8 imorse och det kan verkligen få mig att känna mig grym (att jag inte sover bort halva dagen)!
Problemet kan bli att jag slösar bort hela morgonen och förmiddagen på att sitta här framför datorn och slösurfa. Men idag ska jag inte göra det, nej nej. Sitter här och sippar på mitt ljumma kaffe och planerar inför dagen.
Skola vid klockan 13, jag känner verkligen inte för att gå dit idag, vill bara vara hemma och tottla med småsaker, men jag ska gå. Ikväll kanske det blir konsert på Oceanen. En kompis bror spelar där, ingen aning vad det är för typ av musik, men om jag hinner få in det så ska det bli kul.
Nej nu är det dags att sätta igång, först blir det lite disk och städning. Inte så roligt, men för att få ett arbete att verka svårt är att skjuta upp det, så lika bra att få skiten gjord på en gång!

__________________________________________________________________________________

Update: jag började skriva detta inlägg vid 9-tiden men glömde att publicera haha... 10.40 märkte jag det! haha ja kanske borde ha sovit en stund till oavsett hur grym jag e haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0