Tiden går...

precis hemkommen från trevlig mysfika med Emly, Nettan o Filip kom också på besök så härligt att vi alla bor i samma hus :) (ja förutom nettan då som har flyttat ut till mysigaste huset på landet). Emly fick Gojibär och kanderad ingefära i present, passade henne bra tänkte jag.
Nu ska jag svänga ihop en liten lunch att ha med mig till jobbet... sen ska jag sticka ut på stan, se om jag hittar något att stoppa i garderoben när jag kommer hem.
Är pank, men inkasserar fin fin summa pengar ikväll för ett bord jag sålde igår, ahh härligt en månad till överlever jag denna ekonomiska kris.
Fast önskar att klockan var 08.00 igen så jag kunde få vakna till morgonljuset som dansade in genom fönstret, men nu är det längesen, får vänta tills imon.

Nej ska se om jag kan hitta en film jag vill se ikväll, tror det blir jag och Amelie Poulain som sällskapar ikväll.
Pasta, broccoli och cannellini-bönor blire till lunch/middag på jobbet. Tar med mig datan, vi ses sen... igen!

Kommentarer
Postat av: Julia

den filmen är bra ju :) borde man kanske se om, va ett bra tag sen. din lunch lät inte helt fel heller x-p

2009-03-04 @ 14:20:41
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0